UNIDENT - COŚ WIĘCEJ NIŻ CENTRUM MEDYCZNE

Dbamy o uśmiechy naszych pacjentów od 1990 roku

Centrum Medyczne Unident jest  działającym na mapie małopolski ośrodkiem świadczącym podstawową i specjalistyczną opiekę stomatologiczną oraz stacjonarną i ambulatoryjną działalność profilaktyczno-leczniczą. Zakład od 1990 r jest systematycznie modernizowany i poszerza ofertę świadczeń zdrowotnych. W 2002 r został przeniesiony do nowego budynku o wysokim standardzie technicznym a w 2009 r został dodatkowo rozszerzony o nowe gabinety i pomieszczenia. Zakupiono również nowoczesny sprzęt stomatologiczny posiadający atesty i certyfikat europejski CE 0434 oraz certyfikat jakości ISO 13485:2003.

NASZA MISJA

Misja Centrum Medycznego Unident to świadczenie pomocy stomatologicznej zgodnie z najwyższymi standardami, w przyjazny i rzetelny sposób oraz z poszanowaniem praw pacjena. Założenie to realizowane jest poprzez ciągły rozwój kompetencji naszych pracowników oraz ulepszanie i modernizację naszego zaplecza stomatologicznego.

NASZE PODEJŚCIE

Chcemy być czymś więcej niż miejscem gdzie leczysz zęby. Staramy się być sprzymierzeńcem każdego pacjenta w walce o zdrowe uśmiech. Szególną uwagę poświęcamy profilaktyce stomatologicznej, ponadto zawsze staramy się doradzić pacjentom jak postępować żeby uniknąć problemów z uzębieniem.

  • Nowoczesny sprzęt
  • Materiały najwyższej jakości
  • Udogodnienia dla rodziny
  • Dogodna lokalizacja
  • Gwarancja jakości
  • Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Przyjaźni lekarze
  • Komfortowe gabinety

CAŁY CZAS DOSKONALIMY JAKOŚĆ NASZYCH USŁUG

CERTYFIKACJA ISO

Zespół Centrum Medycznego Unident nieustannie pracuje na tym żeby standardy obsługi pacjentów były coraz lepsze. Pośród szeregu działań usprawniających wdrożyliśmy systemy zarządzania jakością zgodnymi z wymaganiami norm:

  • PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie Usługi medyczne w zakresie leczenia stomatologicznego, ortodoncji, protetyki, chirurgii stomatologicznej, endodoncji oraz RTG;
  • ISO/IEC 2701:2013 w zakresie Praktyka lekarska dentystyczna.

Wdrożenia te pozwoliły na usprawnienie naszej organizacji, poprawiły bezpieczeństwo danych medycznych naszych pacjentów jak również dały naszym pracownikom jasne wskazówki jak pracować żeby standardy obsługi klientów były coraz lepsze.

 

WYRÓŻNIENIA

Największą nagrodą za pracę jaką wykonujemy jest zadowolenie naszych pacjentów. Zaangażowanie i doświadczenie naszych dentystów były już wielokrotnie docenione.

Jednym z bardziej motywujących nas do dalszej pracy wyróżnień było to przyznane w 2016 roku na podstawie głosowania czytelników Gazety Krakowskiej w plebiscycie "Lekarz Małopolski". Centrum Medyczne Unident zostało wyróżnione w kategorii "Przychodnia" natomiast lekarz stomatolog Tomasz Czechowicz, został wyróżniony w kategorii "Lekarz Dentysta".

W 2013 roku załozycielka Unidentu, Mariola Zdanowska, znalazła się w gronie lekarzy wyróżnionych w konkursie "Lekarz godny polecenia" organizowanym również przez Gazetę Krakowską.

NIEUSTANNY ROZWÓJ

Zmiany jakie zachodziły na przestrzeni lat w naszym Centrum nie zawsze były widoczne gołym okiem. Poza regularnymi remontami gabinetów, drobnymi detalami takimi jak kącik dla dzieci, czy akwarium z żółwiami, zainicjowaliśmy szereg inwestycji, które aktualnie wpływają na lepszą jakość naszych usług:

  • w naszym budynku od dłuższego czasu zainstalowana jest winda, która pozwala osobom starszym i niepełnosprawnym z łatwością dostać się do każdego naszego gabinetu,
  • nasze unity stomatologiczne były już kilkakrotnie wymieniane, tylko po to żeby leczenie odbywało się w komfortowych i przyjaznych warunkach,
  • niedawno zakupiony sprzęt RTG pozwala na zaawansowaną diagnostykę najbardziej skomplikowanych przypadków,
  • umawianie wizyt od kilku lat jest lepiej zorganizowane dzięki wdrożeniu systemu mMedica,
  • żeby pacjenci mogli się umówić na wizytę jeszcze łatwiej, wdrożyliśmy system elektronicznej rejestracji, dzięki któremu każdy może się umówić samodzielnie za pośrednictwem Internetu,
  • zakupiliśmy nowe serwery oraz wydajny sprzęt komputerowy, który pozwala wydajnie i bezpiecznie pracować i administrować wszystkimi danymi medycznymi naszych pacjentów.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Funkcjonując przez wiele lat, nasze Centrum Medycznego idealnie wkomponowało się w  potrzeby lokalnej społeczności, a jakość naszych usług sprawiła, że mamy również pacjentów z terenów całej południowej Polski. Ciągle się rozwijamy, jednak poza tym cały czas staramy się aktywnie działać na rzecz pozytywnych zmian w najbliższym otoczeniu.

Przez cały okres funkcjonowania Centrum Medyczne Unident zainicjowało i zaoranizowało wiele akcji mających na celu uczenie i propagowanie profilaktyki stomatologicznej. Nasi dentyści gościli w wielu przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie poza bezpłatnymi przeglądami uzębienia pokazywali dzieciom jak prawidłowo dbać o zęby.
Wiemy, że dobro wraca, dlatego, staramy się również uczestniczyć w akcjach charytatywnych i wspierać lokalną społeczność na różne sposoby

UNIDENT Dąbrowa Tarnowska

Szanowni Pacjenci !!!

Rząd znosi pewne ograniczenia związane z COVID-19, dlatego od 4. maja rozpoczynamy przyjęcia nie tylko pacjentów bólowych, ale i tych wymagających leczenia o niskim ryzyku zakażenia - w tym pacjentów ortodontycznych (oczekujących na niezbędną wizytę) oraz pacjentów protetycznych oczekujących na gotowe prace protetyczne.

 

Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa opracowaliśmy specjalne procedury i zainwestowaliśmy w specjalistyczny sprzęt ochronny.


OGÓLNE ZASADY I ORGANIZACJA PRACY
• Rejestracja pacjentów bólowych TYLKO telefoniczna i dotyczy dnia, którego dzwonimy,

• W ramach NFZ przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8-14,

• W gabinetach prywatnych (leczenie endodontyczne, ortodontyczne itp.) przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8-18 i w soboty w godz. 8-13. Obowiązuje wcześniejsza weryfikacja telefoniczna i wpis na listę przyjęć,

Ze względów bezpieczeństwa wprowadzamy zasadę "jedynki", czyli: pacjenci będą przyjmowani co ok. 1 godzinę, w poczekalni może przebywać 1 pacjent do 1 gabinetu, 1 do rtg i 1 w strefie buforowej,

• Do odwołania wstrzymujemy zabiegi profilaktyczne, jak piaskowanie zębów, scaling etc.,

WAŻNE - prosimy o pozostanie w samochodzie czy na ławce przed przychodnią, jeżeli z jakichś względów (np. osoba towarzysząca pacjentowi) przybędzie więcej osób do przychodni.

Od 4 maja obniżamy do 50 zł opłatę stałą, którą musieliśmy wprowadzić w związku z dodatkowymi wydatkami na niezbędne środki ochrony.

Kontakt: 14 642 28 42, 14 644 14 14, 660 635 008.

Infolinia: 459 595 135.